reklama

Východ slnka, alebo na Veľký Choč odporúčam aj v noci.

Neznášam ranné vstávanie, ale budíček tak hodinku po polnoci je predsa čosi iné. Čo ma k tomu prinútilo? Nočný výstup som ešte nezažila, tak si to bolo treba odskúšať a myslím, že sa oplatilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Kráčať tmavou nocou a mrznúť na vrchole sa oplatí pre tieto výhľady naživo:

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Noc je chladná, ale osvetlený vrchol Choča o piatej ráno zahreje turistickú dušu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ružomberok sa prebúdza,...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Môj obľúbený výhľad na Rozsutec.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Katarína Klačková

Katarína Klačková

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada, keď sa okolo mňa niečo deje. Aktívny život a k tomu mi pomáhajú aj "výlety" do prírody - človek sa vyčerpá a zároveň si aj neskutočne oddýchne. Teraz je ozajstných, bez kočíkových túr pomenej, predsa len... rodičovská dovolenka, ale dá sa. Kukuľka, ako volám syna - podrástol a treba zo zaučiť. Postupne začíname. Zoznam autorových rubrík:  Moje aktivityTuristika, príroda a výletySvet naokolo - môj pohľadSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu