reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Klačková

Katarína Klačková

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada, keď sa okolo mňa niečo deje. Aktívny život a k tomu mi pomáhajú aj "výlety" do prírody - človek sa vyčerpá a zároveň si aj neskutočne oddýchne. Teraz je ozajstných, bez kočíkových túr pomenej, predsa len... rodičovská dovolenka, ale dá sa. Kukuľka, ako volám syna - podrástol a treba zo zaučiť. Postupne začíname. Zoznam autorových rubrík:  Moje aktivityTuristika, príroda a výletySvet naokolo - môj pohľadSúkromnéNezaradené

reklama

Moje aktivity

Z miłości do gór - pokus o zdolanie Hrubého štítu

Katarína Klačková

Z miłości do gór - pokus o zdolanie Hrubého štítu

Vždy som chcela ísť na túru z Poľskej strany Tatier. Taká sms "Vitajte v Poľsku" má oveľa väčšie čaro, keď naozaj príde v Poľsku a je akoby pozvánkou na dobrodružstvo. Že to bude až také dobrodružstvo a uvidíme z blízka pád lavíny,tak to sme samozrejme ráno ešte netušili.

  • 6. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 767x
  • 2
Cez kopce to pešobusom trvá z Donoval do Telgártu štyri dni

Katarína Klačková

Cez kopce to pešobusom trvá z Donoval do Telgártu štyri dni

Cez hrebeň Nízkych Tatier dopravné prostriedky veru nepremávajú a tak, keď ho človek chce prejsť, musí skúsiť koľko zvládnu vlastné nôžky. Trasa Donovaly - Turistická útulňa pod Chabencom - Chata M.R. Štefánika - Telgárt je tak akurát vhodná výzvy pre každého turistu.

  • 9. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 432x
  • 12
Korčuľovanie - In-line skating - moje skúsenosti a odporúčania

Katarína Klačková

Korčuľovanie - In-line skating - moje skúsenosti a odporúčania

Jednou z aktivít, ktorým sa venujem je korčuľovanie. A tak som si povedala, že keďže ešte nie som profesionál, tak okrem praxe by sa zišla aj nejaká teória. Asi idem na to z opačného konca, ale človek sa učí na vlastných chybách, nuž a vy po prečítaní tohto článku sa môžete poučiť aj z tých mojich.Základom je asi spomenúť základné delenie - korčuľovanie v zime na ľade, čiže akýsi pokus pre nás amatérov o krasokorčuľovanie, no a na letné korčuľovanie, čiže taký inline - skating. Je leto, a tak sa budem venovať kolieskovým korčuliam.

  • 14. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 296x
  • 5
Z Ružomberka okolo Mary a do Liptovských Matiašoviec

Katarína Klačková

Z Ružomberka okolo Mary a do Liptovských Matiašoviec

Tento rok začína tak poskromnejšie. Na turistické výlety nie je toľko času a pravdu povediac aj to počasie nie je ideálne a tak skĺbiť čas a vhodné, keď už nie dobré počasie je dosť náročné. Aby to však nebolo pesimisticky zamerané, chcem Vás predsa inšpirovať na výlet, tak sa nám - mne a kamarátke Eni niečo také predsa len podarilo. Tento krát však na bicykloch.Náš cyklistický výlet sme začali s cieľom - pozrieť stav vody v priehrade Liptovská Mara. Túto trasu už poznáme a tak sme sa ani moc nezastavovali pri zaujímavostiach, ale spomeniem ich tu. Začiatok našej cesty je samozrejme v Ružomberku. Fotky som použila aktuálne aj rokmi nazbierané.

  • 21. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 980x
  • 0
Háčkovanie, tak ako za čias starých mám

Katarína Klačková

Háčkovanie, tak ako za čias starých mám

Vďaka kríze zažíva štrikovanie, či pletenie v zahraničí akýsi boom. Dokonca si aj slávne herečky počas natáčania filmov kradnú čas cez prestávky a štrikujú. Hmm. Žeby návrat k starým tradíciám z čias našich starých mám??? Časpisy sa predbiehajú v písaní výhod takejto aktivity. Originálne kúsky  s pár našitými ozdobami za málo peňazí, veď si len skúste predstaviť tú sumu, ktorú by za to pýtal ktorýkoľvek známejší návrhár. A ešte čosi, koľko má takáto aktivita výhod. A veru aj Ja sa venujem ručným prácam. Dala som však pred štrikovaním prednosť háčkovaniu. Už dávno. Keď som začínala, vyskúšala som obidva spôsoby a háčkvoanie sa mi zdalo akési zaujímavejšie. Skôr prispôsobiteľné. Viac tvarovateľné, veď si len spomeňte na svoje začiatky.

  • 26. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu