reklama

Cesta späť dlhšia ako cesta tam

Keď cesta tam trvá dve minúty a cesta späť deväťdesiat minút, tak v tom bude asi nejaká záhada. Ja som dnes našla takýto smerovník a nedalo mi neodfotiť ho a tak troška sa nad ním aj zamyslieť. Možno to bude aj označením miesta, konkrétne krčmy a pravdepodobne sa asi aj ráta s časom, ktorý tam návštevníci budú tráviť a venovať klasickému, slovenskému až sa mi ťažko píše že športu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Troška zvláštny smerovník
Troška zvláštny smerovník (zdroj: Katarína Klačková)

Ja som nadšený turista a zajímavé pre mňa je že na tých turistických potom býva označený len jeden čas. No samozrejme, že na vrchole kopcov nie sú pohostinstvá. Tam sa človek zdrží len niekoľko minút. Vychutnať si výhľad do okolia a niekoľko záberov z fotoaparátu, tak dlho netrvá. Niekedy to nedovoľujú ani poveternostné podmienky, vietor. Dlhšie trvá tá cesta, výstup, možno cesta naspäť. Alebo sa s cestou naspäť neráta????

Musím prezradiť, že fotku som odfotila v Ružomberku a tento smerovník nie je jediný niečím zvláštny. Našla som aj taký, ktorý ukazuje turistom smer na jednu z cestičiek, konkrétne z ružomberskej kalvárie smerom na Sidorovo (1099 m) a je na ňom nálepka, že sponzorujú pohrebné služby, ktoré nebudem radšej bližšie identifikovať. Tu však už trvanie cesty naspäť, nie je označené :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Turisti vedia, že tá cesta dole, pokiaľ terén nie je moc náročný býva o čosi kratšia.

Nuž, dlhšia či kratšia, hlavné je, že ju až domov všetci dojdú v zdraví s plnou pamäťovou kartou a neopísateľnými zážitkami a svalovicou :-).

Katarína Klačková

Katarína Klačková

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada, keď sa okolo mňa niečo deje. Aktívny život a k tomu mi pomáhajú aj "výlety" do prírody - človek sa vyčerpá a zároveň si aj neskutočne oddýchne. Teraz je ozajstných, bez kočíkových túr pomenej, predsa len... rodičovská dovolenka, ale dá sa. Kukuľka, ako volám syna - podrástol a treba zo zaučiť. Postupne začíname. Zoznam autorových rubrík:  Moje aktivityTuristika, príroda a výletySvet naokolo - môj pohľadSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu