reklama

Len tak sme si vybehli na Zvolen (1402,5 m.n.m.)

Slnečný deň priam lákal do prírody. Lenže voľný pondelok som musela navštíviť úrady a doktorov a tak sa moje možnosti na jeho využitie výrazne obmedzili. Poobede som to už však nevydržala a rozmýšľala som, kde by sa dalo ísť. Už dávnejšie ma lákal Zvolen, ale každý vravel, že sa neoplatí ísť kvôli spojom. Ja sa však pokúšam už asi dva mesiace o oprášenie mojich vodičských zručností, tak som nahovorila mladšieho brata na spoločný výlet. So spolujazdcom sa cítim bezpečnejšie a aj do kopca sa stúpa veselšie dvom. Brat nadšený z branného výcviku na ktorom boli na túre súhlasil. Veru potom aj večer vravel, že môžeme ísť aj nabudúce niekde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Cesta na Zvolen začína na rozľahlom parkovisku na Donovaloch. Estetický zážitok zvyšuje niekoľko kvetín popri cestičke, ktorú lemuje červená turistická značka.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Výstup je pomerne náročnejší, ale trvá podľa značiek hodinku, takže človek si ju ani nestihne uvedomiť a už vidí prvé výhľady.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tu sa stretli žltá značka z Novej hole, ktorú krášli železná šarapata, ale spoza nej vykúka Prašivá s Chochuľami.

Obrázok blogu

Ešte pár krokov a už podvečerné slnko zazaľovalo kríž na Zvolene.

Obrázok blogu

Smerovník sa nachádza o pár krokov ďalej a je od neho krásny kruhový výhľad. Tomuto pohľadu na hrebeň Veľkej Fatry dominuje na ľavo Čierny kameň a pri zimnom tyčovaní mohutný Rakytov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pri dobrej viditeľnosti spoza hrebeňov v pozadí vidno aj Kriváň.

Obrázok blogu

Už lepší pohľad na Salatín.

Obrázok blogu

Opäť raz Chochule, teraz už na ceste naspäť po príjemnom podvečernom výlete :-)

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

No čo poviete? Oplatí sa z Donovalov vybehnúť na Zvolen??? Ja v tom mám už jasno.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Katarína Klačková

Katarína Klačková

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada, keď sa okolo mňa niečo deje. Aktívny život a k tomu mi pomáhajú aj "výlety" do prírody - človek sa vyčerpá a zároveň si aj neskutočne oddýchne. Teraz je ozajstných, bez kočíkových túr pomenej, predsa len... rodičovská dovolenka, ale dá sa. Kukuľka, ako volám syna - podrástol a treba zo zaučiť. Postupne začíname. Zoznam autorových rubrík:  Moje aktivityTuristika, príroda a výletySvet naokolo - môj pohľadSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu