reklama

Na Téryho chatu - 2015 m.n.m.

Porozprávať sa o živote, keď máte pekný deň sa dá pri pohári vínka v nejakom obľúbenom mestskom podniku, ale dá sa to aj v horách na túre. Tak som vzala so sebou sesternicu Zuzku, ktorá už dlhšie spomínala, že by šla aj do Tatier. Otvorili sme večer u mňa mapu a ako vhodnú túru vybrali cestu Malou Studenou dolinou na Téryho chatu vo Vysokých Tatrách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vláčik - osobáčik a Tatranská elektrická železnica, alebo lepšie povedané jeden z jej vlakov nás doviezli až do Starého Smokovca. Dá sa ešte ďalej pokračovať na Hrebienok pozemnou lanovkou a ušetriť si námahu, ale my sme išli pešo.

Obrázok blogu

Tento úsek nám dal asi najviac zabrať, až som sa čudovala, kde sa stratila moja celoročne budovaná kondička :)

Obrázok blogu

Cestou Macka uška a ďalších medveďov sme vykračovali okolo Bilíkovej chaty a už z diaľky sme počuli dravé vody Malého Studeného potoka.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Zaujímavé stromové sedačky

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Počasie veru nebolo ideálne, ale odradiť sme sa nenechali. Väčším sklamaním pre mňa bolo, že sa mi začal kaziť môj foťáčik.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Myslím, že táto zaujímavá skalná stena je Žltá veža, ale ak nie, v kľude napíšte a dajte vedieť. Výhľad na opačnú stranu bohužiaľ skoro nebol.

Obrázok blogu

Vrcholová atmosféra z okolia chaty. Zima a poletujúca mrznúca hmla zahnala desiatky turistov do vnútra chaty na teplý čaj a polievočku a tak sme sa dnu moc nevošli. Stačiť nám musela aj vlastná termoska, ale aspoň sa mi podarilo nájsť pečiatky a označiť si nimi mapu na pamiatku.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Katarína Klačková

Katarína Klačková

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada, keď sa okolo mňa niečo deje. Aktívny život a k tomu mi pomáhajú aj "výlety" do prírody - človek sa vyčerpá a zároveň si aj neskutočne oddýchne. Teraz je ozajstných, bez kočíkových túr pomenej, predsa len... rodičovská dovolenka, ale dá sa. Kukuľka, ako volám syna - podrástol a treba zo zaučiť. Postupne začíname. Zoznam autorových rubrík:  Moje aktivityTuristika, príroda a výletySvet naokolo - môj pohľadSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu